Oprogramowanie depozytorów kluczy ESEK
Oprogramowanie depozytorów kluczy ESEK

Funkcjonalności systemu depozytowego ESEK PANEL i VIP firmy Protector - przegląd możliwości oprogramowania do zarządzania SKK

Podczas rozmów dotyczących dopasowania oferty pod potrzeby inwestorów i późniejszych instalacji systemów depozytowych często padają pytania o łatwość obsługi oprogramowania zarządzającego dla administratorów depozytorów. By Państwu przybliżyć temat zarządzania skrytkami i kluczami postaram się w kilku słowach nakreślić możliwości oprogramowania SKK. Dużą część postaram się pokazać na podstawie oprogramowania Systemu Deponującego Klucze.
 
depozytor VIP
 
Podstawowym oprogramowaniem do sterowania depozytorami ESEK PANEL i ESEK VIP jest program SKK . Jego podstawowy widok przed zalogowaniem jest pokazany na ekranie pierwszym. Jest to pierwsza zakładka zatytułowana INFO. Na nim zostały uwidocznione wszystkie poprawki oprogramowania i obecną wersję programu. Ze względu na częste tworzenie programu pod wytyczne inwestora jest to ważny ekran który pozwala na sprawdzenie opcji dostosowania pulpitu zarządzania pod niuanse systemu depozytowego. Inaczej może wyglądać oprogramowania dla salonu samochodowego gdzie istotne są nr VIN auta a inaczej oprogramowanie depozytora wydającego klucze gościom apartamentów lub hostelu. Dlatego w naszych rozmowach z klientami często podstawowym pytaniem jest wersja oprogramowania na którym pracuje inwestor.
 
Logowanie do oprogramowania depozytorów kluczy
 

Zakładka TERMINALE

Podstawowa zakładka pokazująca nam połączenia programu z depozytorami kluczy. Ilość depozytorów w systemie może być w ilościach blisko 100 sztuk. W momencie centralnego zarządzania, administrator ma możliwość sprawdzenia statusu połączenia każdego z nich.
Na tej zakładce może ustawić opcje związane z długością kodów PIN użytkowników, wersją językową depozytora, opcją wymuszania na użytkowniku odbicia swą kartą przy zdawaniu klucza, funkcje synchronizacji czasu depozytorów, opcje związane z językiem programu itp
 
 

Zakładka KLUCZE

 
Opcja oprogramowania umożliwiająca nadanie własnych nazw poszczególnym kluczom. W momencie zmienienia nazewnictwa klucza Depozytor w trybie ONLINE od razu uwzględnia każdą zmianę w systemie. Dodatkowo istnieje możliwość zdalnego otworzenia drzwiczek, podniesienia rolety i wydanie klucza osobie stojącej przed depozytorem. Po zaznaczeniu klucza którym zarządzamy - możemy na następnym ekranie UPRAWNIEŃ nadać mu dostępy dla osób uprawnionych.
 

Zakładka KLUCZE / Uprawnienia:

Jest to typowa operacja przydzielenia dostępu do kluczy użytkownikowi depozytora. Ekran podzielony na dwie części: Użytkowników nieuprawnionych i uprawnionych. Strzałkami przesuwamy z poszczególnych grup wg potrzeb administratora.
 

 

Zakładka KLUCZE / SZUKANIE RFID.

Ta opcja pozwala nam szybkie zlokalizowanie miejsca gdzie powinien być deponowany klucz. Po wprowadzeniu zapytania o nr seryjny Taga dostaniemy informację zwrotną w którym depozytorze i na którym miejscu jest docelowe gniazdo do deponowania breloka klucza (TAGA).
 
 

Zakładka KLUCZE / ŚLUZA

Opcja umożliwia połączenie systemu depozytowego z bramkami lub drzwiami kontroli dostępu danego obiektu. Osoby posiadające wg oprogramowania klucze do obiektu  - nie zostaną wypuszczone poza obiekt.
 

Zakładka ADMINISTRACJA

Jest to menu do wyznaczenia ról administratorom systemów depozytowych i zwykłych użytkowników. Elementy logowania do oprogramowania SKK dla zadanych uprawnień. Dotyczy tylko danych dostępowych do oprogramowania depozytorów kluczy. Nie jest to jednoznaczne z użytkownikami klucznic i skrytek depozytowych.

 
Zakładka ADMINISTRACJA / ZAAWANSOWANE.
Tylko dla administratorów depozytorów z ekip serwisujących lub producenta. 

Zakładka ADMINISTRACJA / BACKUP

Narzędzie administracyjne do robienia kopii bezpieczeństwa baz danych systemu depozytowego

 

Zakładka UŻYTKOWNICY.

Menu dodawania i tworzenia nowych użytkowników depozytorów kluczy. Umożliwia wyznaczenie ilości poboru kluczy z depozytora:

  • jednorazowe pobranie klucza np dla ekip serwisu,
  • pobranie pojedynczych kluczy - można pobrać klucz tylko do jednego pomieszczenia, następny po zdaniu poprzedniego,
  • pobranie kilku kluczy na raz - opcja pobrania kilku, kilkunastu kluczy na raz.

Opcja z ważnością ograniczoną czasem - zakres dat od .... do ...
Sposób weryfikacji:

  • karta zbliżeniowa lub PIN
  • podwójna autoryzacja kartą i PIN

Opcje związane ze śluzą.

 

Zakładka UŻYTKOWNICY /UPRAWNIENIA

Funkcja przydzielenia pojedynczym pracownikom uprawnień dotyczącym kluczy w różnych depozytorach. Prosty podział na Klucze nieprzydzielone i klucze przydzielone. 
Wygląd panelu użytkowników
 

Zakładka UŻYTKOWNICY / LISTA POBRAŃ

 
Zakładka tylko dla systemu depozytowego z integracją kontroli dostępu i aktywną opcją śluzy bezpieczeństwa. Opcje zaawansowane.

Zakładka GRUPY

Specjalna funkcjonalność przydzielania dostępów poprzez wcześniej sprecyzowane grupy. Za przykład można przyjąć opcję podobnie jak to funkcjonuje w informatyce:

  1. precyzujemy do jakich pomieszczeń w skali globalnej korporacji mają mieć działy informatyczne -  tworzymy grupę informatyków,
  2. teraz nadajemy dostępy dla całej grupy do odbierania kluczy wg tego schematu.
  3. Ostatnią czynnością jest tylko przydzielenie pojedynczych osób do grupy. Odpowiednie klucze są przydzielane osobom którzy należą do danej grupy. 

Nie ma potrzeby pojedynczego nadawania uprawnień do depozytora 


Zakładka ZDARZENIA

 
Zakładka ta pozwala na konkretne znalezienie pojedynczych zdarzeń które nas interesują. Mogą to być zdarzenia typu:

  • przyłożenie karty,
  • wyciągnięcie klucza,
  • Alarmy czasu otwarcia drzwi,
  • Alarmy prądowe
  • Alarmy błędnych pinów
  • resety depozytora itp

Zdarzenia które mogą być rejestrowane generuje ponad 30 różnego rodzaju kodów.
zdarzenia w pobranych kluczach
 

Zakładka RAPORTÓW


Zakładka szczegółowych raportów dotyczących zdarzeń dotyczących pojedynczych użytkowników, depozytorów, kluczy itp
Pobieranie raportow z systemu depozytowego
 

Raport szczegółowy widok

 
raport szczegółowy

Zakładka HARMONOGRAMÓW

Tutaj można ustalić elementy automatycznych blokowań depozytorów w czasach gdy biurowiec lub budynek jest zamknięty. Można również przyśpieszyć proces wydawania i odbierania kluczy poprzez przygotowanie depozytora do pracy.
Przykładowo w godzinach od 6:50 do 7:10 - podnosi się roleta depozytora i użytkownik może odbijając kartę skrócić czas poboru klucza. Depozytor nie zasuwa rolety przed następnym użytkownikiem. Przyłożenie karty, wybór klucza, pobór z depozytora, następny pracownik....
Po godzinie 7:10 roleta się zamyka i osoby spóźnione do pracy muszą jeszcze odczekać na podnoszenie rolety po odbiciu karty.
Dodatkowo można również włączyć inne opcje jak zasadę czterech oczu, blokady klucza, rezerwacje klucza itp


Oczywiście nie są to wszystkie możliwości oprogramowania. W związku również z poufnością danych nie zostały pokazane ekrany oprogramowania. Nie mniej w momencie gdy Państwo będziecie zainteresowani systemami depozytowymi - proszę o informację zwrotną. Umówimy się na prezentację u Państwa w firmie i porozmawiamy o pełnych możliwościach programu.
 
Bartłomiej Szatko tel. 501 674 879

    Odpowiedz

    zostaw swój numer

    Cookies

    Informacje dotyczące plików cookies

    Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

    Zarządzanie plikami cookies

    O Cookies

    Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.